lördag 27 mars 2010

MW-Tips: 27 mars

Murdoch Finalizes Paywall for Two British Papers
I juni ska Rupert Murdoch börja ta betalt för redaktionellt innehåll på nätet. Brittiska The Times och The Sunday Times är det som är först ut. Blir spännande att se hur det går, men precis som många andra är jag skeptisk.

Väldigt intressant och läsvärd text i Expressen av Isobel gällande Ask-frågan. Lite lustigt att hon precis som jag använder sig av en referens till medeltiden i frågan, då vi använder den i helt olika mening. Jag delar dock hennes åsikter.

Antar att jag är sen på bollen här. Men rolig läsning hursomhelst.

Kul för alla inblandade, och för svensk film. Shia LaBoeuf som JW kanske? Kanske inte passar in bland medielänkar egentligen, men orkade inte tillägna det ett helt inlägg i min filmblogg Tips Om Film.

Kort om tävlingen 48h, som har pågått igår och idag. Prisutdelning ikväll på Berns.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar