lördag 24 april 2010

Ny webbplats och ny bloggadress

Jag har under ganska lång tid haft både den här bloggen och en "vanlig", statisk webbplats med information om mitt företag. Men som kommunikationskonsult så är det givetvis oförsvarligt att inte ha bloggen på sin huvuddomän. Nu har ju snarare den här bloggen blivit min huvuddomän då den dragit mer trafik, men oavsett det så är det dags att knyta ihop verksamheten lite bättre.

Det innebär alltså rent konkret att detta blir det sista inlägget på den här bloggadressen. Jag kommer givetvis att fortsätta att blogga, men kommer att göra det på domänen mwcom.se, som också kommer att fortsätta representera mitt företag. Skillnaden är dock den att jag bytt ut den gamla, fula sidan mot en Wordpress-installation. Som, när jag haft tid att knacka lite css, förhoppningsvis inte ska bli lika ful.

Tack till alla er som har besökt mig här på blogspot! Ni är givetvis mer än välkomna att hänga med till den nya adressen.


Med vänliga hälsningar,
Markus Welin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar