Skrev ju igår om att DN har fått ny webb. Vet inte riktigt vad jag fick det ifrån, för idag tycker jag att sajten ser ut precis som vanligt.
Sensmoral: skriv aldrig blogginlägg som avslutning på en hård arbetsdag.
Det kan i och för sig vara så att det nya är modulen "Vänners Nyheter" som är kopplad till Facebook connect, vilket eventuellt kan ha lurat mig. Men är lite försiktigt med påståendena från och med nu. Den (nya) modulen passar i så fall extra bra till den här nyheten.
När jag ändå är inne på DN...
"Känn din målgrupp", brukar det ju heta. Frågan är om Ninna Engberg verkligen gör det när hon tycker att AIK, DIF och Bajen ska dela på den nya Stockholmsarenan. Kanske en ekonomiskt god tanke, men knappast särskilt populärt hos fansen.
Och till sist...
Kaffe får tummen upp av forskare. Känns som att det publiceras minst en forskningsrapport i veckan angående kaffe, och att de turas om att vara positiva och negativa. Men om det stämmer så är det givetvis alla tiders för oss konsulter/högkonsumenter.
tisdag 15 december 2009
En slags dementi
Etiketter:
blogg,
dn,
Facebook connect,
kaffe nyttigt,
Ninna Engberg,
Stockholmsarenan
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar