onsdag 2 december 2009

Efterlysning!

Eftersom interaktion är sociala mediers grundsten så skulle det självklart vara kul med lite fler kommentarer på mina inlägg. Jag vet att ni inte håller med om allt jag skriver, så plocka gärna fram motorsågen och gå loss!

Eller skriv något snällt, det är också helt OK.

Som muta så har jag tre invites till Google Wave. Det enda ni behöver göra för att få en är att kommentera det här inlägget på något sätt. Ge ett förslag på något ni skulle vilja se att jag skriver om t.ex. Först till kvarn gäller.

1 kommentar:

  1. Det var tydligen ingen större efterfrågan på mina Wave invites. Förklarar därför detta avslutat och skänker bort mina invites till bättre behövande. Får försöka fixa invites till P.Diddys Yacht i San Tropez att locka med till nästa gång.

    SvaraRadera